Regulamin i polityka prywatności
1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy Zaaplatane_Sznurki działający pod adresem internetowym www.zaplatane-sznurki.pl prowadzony jest przez Barbarę Kudlik, prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw, NIP 7343627191 REGON 525761356. Siedziba firmy:Ul. Kościuszki 1/3033-380 Krynica-Zdrój.
2. Definicje
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Zaaplatane_Sznurki
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu za pośrednictwem sklepu
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www. zaaplatane_sznurki.pl.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Produkt – dostępna w sklepie rzecz będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między klientem a sprzedającym
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu- umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
Sprzedawca wysyła swoje produkty do wielu krajów Unii Europejskiej, m.in, do : Niemiec, Austrii, Czech, Belgii, Holandii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Irlandii . Koszt wysyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie. W celu ustalenia ceny wysyłki do danego kraju Sprzedawca prosi o kontakt.
5. Polityka zwrotów
Sklep Zaaplatane_Sznurki akceptuje zwroty bez podania konkretnej przyczyny. Klient ma do tego prawo w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania produktów , które zostały przez klienta zniszczone, uszkodzone bądź w jakikolwiek sposób użytkowane. Koszty odesłania towaru do sklepu pokrywa Kupujący. Aby dokonać zwrotu produkt w stanie idealnym należy zapakować do odpowiednio zabezpieczonej paczki. Paczkę należy zaadresować na adres: Barbara Kudlik, ul. Kościuszki 1/30, 33-380 Krynica-Zdrój
Klient ma prawo do reklamacji towaru wadliwego bądź niezgodnego z opisem. Procedura reklamacyjna rozpoczyna się od zgłoszenia tego faktu mailowo, telefonicznie bądź pisemnie na adres firmy. Konieczne jest nadesłanie zdjęć pokazujące np. uszkodzenie towaru. Twórca zapewnia rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta twórca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
Płatności za zakupiony towar należy dokonać na konto . Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość zapłaty za pobraniem. Istnieje możliwość wysyłki towaru zagranicę , w celu ustalenia szczegółów takich jak koszty takiej wysyłki należy skontaktować się ze Sprzedawcą.